Klachtenafhandeling
Ondanks ons uiterst best kan het misschien toch voorkomen dat u niet tevreden bent over ons.
Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. We zullen zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen reageren op uw klacht.
De klachtenprocedure is als volgt:
Neem contact op met onze klantenservice.
Onze collega's zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
Bent u niet tevreden met de geboden oplossing?
stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. 'backoffice'.
Uw klacht zal door ons nogmaals beoordeeld worden en, indien mogelijk, zullen we u een andere oplossing proberen te bieden.
Mochten we er in echt niet uitkomen?
dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop.
We gaan er niet van uit dat het zover zal komen, maar voor de volledigheid willen we u toch op de hoogte brengen van deze mogelijk.
De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.